avatar

20.96 km/h avg
47605 m suma w górę

Kategorie

Wykres roczny blog rowerowy kholbee.bikestats.pl

Tarnów - Tarnowiec - Góra Marcina

Piątek, 23 maja 2008 | dodano:25.05.2008 | linkuj | komentarze(0)
  d a n e  w y j a z d u
HR max(%)
HR avg(%)
m kcal
Tarnów - Tarnowiec - Góra Marcina - Kruk - Łękawka - trzemesna - Piotrkowice - Pleśna - Tarnów po szosie

Jak przystało na zdyscyplinowanego kolarza, który jeździ systematycznie i regularnie po upływie dwóch tygodni znowu siadłaem na rower. Z lękiem wielkim i obawą, bo po piątkowym obiedzie umówiłem się z Rafałem i Jaśkiem na małą przejażdżke, pomalutku jechałem do Tarnowca. Zastanawiałem się po drodze czy tym raze bedzie Jamna, czy jakieś większe wyzwanie. Zeszliśmy się w trójke i ruszamy w trasę. Gdzie jedziemy - nie wiem, ale jest OK. Rafał i Jasiek zap.. jak dziki, a ja ciagne się swoim taś taś za nimi. Zdobyliśmy Marcink e i wieżdżamy na trase do Kruka. Opony zaczynaja mlaskać i robi się conajmniej slisko. Przerazony zjeżdżam w błotnej breji, ale daje radę. Okazuje się, że lepiej sie jednak w błocie podjeżdża niż zjeżdża, ale jakoś (czasami w stylu dzielnych chłpców ni potrafiących skrecać w lewo) zjechałem do najbliższego asfaltu. Poźniej było juz super, asfaltami turlalismy sie pod górkę, po czym Jasiek nie byłby sobą gdyby znowu trasa nie zaprowadziła nas w błoto. Było równie ciężko, ale znowu pomału do asfaltu i z górki na.....Relax. tam zażyłem napoju izochmielicznego i powrót do domu. Podobno spieszyło sie nam i ja robiłem co mogłem, ale chłopaki pojechali a ja znowu taś, taś... Dojechałem do domu w jednym kawałku i ogólnie zadowolony, ubłocony, ale wrto było !!!